Online Table BookingOnline Table BookingOnline Table BookingOnline Table Booking
  • Online Table Booking
  • VARFÖR OSS
  • Produkter
  • Kundservice
  • Om oss
  • Prata med oss
  • Kontakta oss
  • Log in

Vårt system är skräddarsytt för event och restaurangbranschen. Här kan du läsa mer om hur vårt system kan göra stor skillnad för just din restaurang.

Över 30 års direkt branscherfarenhet har gett oss en unik möjlighet att skapa ett system som är så komplett att du inte behöver ett annat system för att lyckas.
Online Bordsbokning är noggrant genomtänkt och har fått sina lösningar som ett direkt resultat av både egna och andras branschupplevelser.

Varför ska du använda vårt system?

Här är några av de goda skälen till varför

ALT-I-ETT SYSTEM

Du kan också säkerställa snabb likviditet genom att tillåta direktbetalning när du beställer via vår betalningslösning i STRIPE.

SNABB LIKVIDITET

Genom vårt partnerskap med Stripe kan du säkra omedelbar likviditet genom att öppna för betalning i själva bokningen. Detta kan ge dig och ditt företag omedelbar och viktig likviditet.

24/7 support

Är du van vid leverantörer som kräver att du skriver till dem vid angiven tidpunkt? Inte med oss. Vi är här för dig 24/7 året runt.

MARKNADSFÖRING

Som det enda bokningssystemet har vi lagt betydande resurser på att utveckla ett Marketing Manager-system som ger dig en fullständig översikt över din reklam. Systemet är integrerat med alla större sociala plattformar.

ÖVER 30 ÅR AV ERFARENHET

Vårt system är inte utvecklat av någon som inte känner till branschen. Systemet vi har byggt kommer som ett resultat av över 30 års erfarenhet från alla nivåer i FnB-industrin.

SKANDINAVISKT URSPRUNG

Vårt system är skandinaviskt och har utvecklats i och av skandinaviska människor. Detta innebär att idéerna bakom systemet direkt baseras på de utmaningar som den skandinaviska marknaden har haft och de erfarenheter vi har på området.

Ta betalt vid beställning

Med vårt system kan du skapa dina egna VIP-paket som du kan sälja och marknadsföra direkt via plattformen.

Du kan också få betalt vid bokning via vår betalningslösning i STRIPE, vilket ger dig tillgång till snabb likviditet. Du undviker också extra avgifter från evenemang eller bokningsföretag på dina paket.

Naturligtvis har du full kontroll över både kapacitet och marknadsföring via vår Event Manager och Social Media Manager.

Få kontroll över sociala medier!

Dina olika evenemang är länkade direkt till de sociala kanaler du använder. Systemet analyserar automatiskt var dina bokningar kommer från och berättar vilken plattform som ger dig flest bokningar för evenemanget.

Detta ger dig en bättre överblick än någonsin och ger dig möjlighet att fokusera mer på försäljningskanaler som fungerar och stänga av annonser som inte fungerar. Med en fullständig översikt får du mer tid att göra det som är viktigast; att driva verksamheten!

Event Manager

Ge dig och alla dina anställda en fullständig översikt över hela din mat- och dryckesavdelning.

Manuell och digital orderbok samlar alla dina bokningar, och här kan du gå in i alla dina mötes- och konferensrum, restauranger, barer, pubar och banketter.
Lösningen är kopplad till din kapacitet i realtid och e-post och sms-bekräftelse skickas automatiskt när du beställer uppdateringar och avbokningar.

Här kan du skriva överenskomna företags- eller bröllopsmenyer och andra viktiga detaljer som hela organisationen behöver.

Take Away order på 1-2-3

Här kan du erbjuda dina gäster att beställa och betala Take away online.
Köket / restaurangernas kapacitet styrs av smarta funktioner så att endast önskad kapacitet kommer att finnas tillgänglig för beställning baserat på hur mycket du har att göra i hela din restaurang. Allt till ett fast lågt pris per månad oavsett hur många beställningar du får

Take Away beställning 1-2-3
1. Gästen hittar Take Away-knappen på din webbplats eller på de sociala medier du använder.
2. Gästen väljer en tillgänglig tid, datum och tid för när maten ska hämtas.
3. Gästen betalar och kan använda alla bank- och kreditkort, de fick sms-bekräftelse samt kvitto per post.

OBS! Gäster behöver inte ladda ner någon app eller registrera sig som en ny användare.

Köket får upp beställningen på sin Ipad, smart telefon eller Mac.

Walk in

Funktionen innebär att restaurangens tillgängliga kapacitet alltid är tillgänglig för bord bokningar eller för Walk in, och ger dig en bra överblick över vem som är gäst i din restaurang.

I många länder måste restauranger registrera en person vid varje bord
med namn och telefonnummer enligt denna nya covid-19-förordning.

Denna lösa lösning gör det enkelt för dig att hålla dig till myndigheternas kloka råd och kan vara till stor hjälp för kommunen vid en efterföljande smittspårning.

Leave a Comment

Avbryt svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

  • Online Table Booking
  • VARFÖR OSS
  • Produkter
  • Kundservice
  • Om oss
  • Prata med oss
  • Kontakta oss
  • Log in
Copyright 2020 Online Table Booking | All Rights Reserved
  • Online Table Booking
  • VARFÖR OSS
  • Produkter
  • Kundservice
  • Om oss
  • Prata med oss
  • Kontakta oss
  • Log in
Online Table Booking